La Vuelta Holanda: Een inspirerend relatie-event voor NTT
Afgelopen zomer startte de Spaanse Wielerronde La Vuelta in Nederland. Een groot feest voor de wielerfans, zij konden hun hart ophalen. En bij deze wielerfans, daar hoort NTT Ltd ook bij. Niet alleen als sportfanaten, maar ook vanuit professie. Een goede reden om rondom dit internationale event een eigen feestje, of eigenlijk een fanexperience, te organiseren voor hun relaties. TalentEmpowerment zorgde voor een onvergetelijke ervaring.
Een technologiebedrijf met hart voor sport. En haar fans.
NTT is een toonaangevende organisatie op het gebied van IT-infrastructuur en -diensten en al vier jaar trouwe Supporter van TalentEmpowerment. En dat zij enorm betrokken zijn bij sport en sporters is inmiddels een vanzelfsprekendheid. Zo hebben zij niet alleen grote sportorganisaties zoals de UEFA, Tour de France en Indycar als partner, ze hebben ook een eigen wielerteam gehad en sponsoren al jarenlang diverse sportteams en -events in diverse disciplines.
NTT is Supporter van TE, omdat zij het belangrijk vinden dat talentvolle sporters zich volledig kunnen richten op hun ambities en hun (Olympische) dromen waar kunnen maken. En sport werkt ook door in hun werk. Want al jaren werken zij als technology partner samen met de A.S.O. (Amaury Sport Organisation), de Franse organisatie die gespecialiseerd is in het organiseren van grote sportevenementen. Waaronder de Tour de France. En samen met de A.S.O. experimenteert en innoveert NTT op het gebied van data en het vergroten van de fanexperience. Doelstelling van de A.S.O. is namelijk om een uitzonderlijke ervaring aan wielerfans te leveren. NTT levert daar een bijdrage aan door optimaal gebruik te maken van data en technology. Om deze reden stond het de fan experience tijdens La Vuelta in Utrecht volledig in het teken stond van de beleving van haar gasten.
De fanexperience van je eigen gasten
TE organiseert regelmatig evenementen voor NTT, zoals interne programma’s en inspiratiesessies. Het relatie event wat nu op het programma stond rondom La Vuelta was een extra mooie uitdaging. Omdat NTT zich enorm ontwikkeld heeft op het gebied van data en fanexperience, moest dit feestje natuurlijk een onvergetelijke ervaring worden.
De tech-directeuren en -managers van NTT-relaties werden uitgenodigd in de Jaarbeurs in Utrecht om met eersterangs zicht op zowel de start als finish de etappe te zien. Alles stond, uiteraard, in het teken van de wielersport. De aankleding met fietsen, speciaal ontworpen wanddecoratie, een (blauwe) uitgestippelde route door de Jaabreus en barkrukken met fietszadel, versterkte de NTT-wielerbeleving.
Tijdens het programma kwam de CTO van de A.S.O de gasten inspireren over het gebruik van data binnen hun organisatie. Met natuurlijk de recent daarvoor verreden Tour de France als groot voorbeeld. Gasten kregen een rondleiding door het VIP-dorp en waande zich in Spaanse sferen, natuurlijk voorzien van tapas en koude Estrellas. Tot slot konden de gasten ook nog de winnaar van La Vuelta voorspellen, met een bijzondere prijs voor de winnaar: een gesigneerde rode trui.
Een event met rode randje
Natuurlijk is zo’n groot sportevent al een beleving op zich. Door de toevoeging van NTT en het thema over data en fanexperience gingen gasten als fan huiswaarts. Erik Bakker, Marketing Manager van NTT Ltd, zei over dit event: “TE heeft ons geholpen om onze klanten op een inspirerende manier te kunnen ontvangen rondom de Vuelta. Ze hebben ons geholpen met de aankleding die perfect aansloot bij het event, creatieve invullingen in het programma en het complete ontzorgen in de productie.”
Over NTT
Als onderdeel van NTT DATA, een IT-dienstverlener die wereldwijd actief is, is NTT Ltd. een toonaangevend bedrijf op het gebied van IT-infrastructuur en -diensten. Door middel van technologie, data en innovatie zorgt NTT voor een veilige en verbonden toekomst die hun mensen, klanten en gemeenschappen sterker maakt.
Als marktleider op het gebied van netwerken, datacenters, cloud, beveiliging en managed services, en als innovator op het gebied van Private 5G, bedient NTT 65% van de Fortune Global 500 en meer dan 75% van de Fortune Global 100. De affiniteit met sport is niet voor niets zo hoog. Zij werken ook nauw samen met toonaangevende sportorganisaties, waaronder UEFA, INDYCAR en de Tour de France. NTT zorgt voor een verbonden toekomst.
Contact
Dit evenement viel onder de verantwoordelijkheid van Laurens. Heb je vragen over hoe TE dit precies aanpakt en hoe we dit voor jouw organisatie kunnen doen, neem dan contact op met Laurens, laurens@talentempowerment.nl of +31 6 1310 78 69
Een technologiebedrijf met hart voor sport. En haar fans.
NTT is een toonaangevende organisatie op het gebied van IT-infrastructuur en -diensten en al vier jaar trouwe Supporter van TalentEmpowerment. En dat zij enorm betrokken zijn bij sport en sporters is inmiddels een vanzelfsprekendheid. Zo hebben zij niet alleen grote sportorganisaties zoals de UEFA, Tour de France en Indycar als partner, ze hebben ook een eigen wielerteam gehad en sponsoren al jarenlang diverse sportteams en -events in diverse disciplines.
NTT is Supporter van TE, omdat zij het belangrijk vinden dat talentvolle sporters zich volledig kunnen richten op hun ambities en hun (Olympische) dromen waar kunnen maken. En sport werkt ook door in hun werk. Want al jaren werken zij als technology partner samen met de A.S.O. (Amaury Sport Organisation), de Franse organisatie die gespecialiseerd is in het organiseren van grote sportevenementen. Waaronder de Tour de France. En samen met de A.S.O. experimenteert en innoveert NTT op het gebied van data en het vergroten van de fanexperience. Doelstelling van de A.S.O. is namelijk om een uitzonderlijke ervaring aan wielerfans te leveren. NTT levert daar een bijdrage aan door optimaal gebruik te maken van data en technology. Om deze reden stond het de fan experience tijdens La Vuelta in Utrecht volledig in het teken stond van de beleving van haar gasten.
De fanexperience van je eigen gasten
TE organiseert regelmatig evenementen voor NTT, zoals interne programma’s en inspiratiesessies. Het relatie event wat nu op het programma stond rondom La Vuelta was een extra mooie uitdaging. Omdat NTT zich enorm ontwikkeld heeft op het gebied van data en fanexperience, moest dit feestje natuurlijk een onvergetelijke ervaring worden.
De tech-directeuren en -managers van NTT-relaties werden uitgenodigd in de Jaarbeurs in Utrecht om met eersterangs zicht op zowel de start als finish de etappe te zien. Alles stond, uiteraard, in het teken van de wielersport. De aankleding met fietsen, speciaal ontworpen wanddecoratie, een (blauwe) uitgestippelde route door de Jaabreus en barkrukken met fietszadel, versterkte de NTT-wielerbeleving.
Tijdens het programma kwam de CTO van de A.S.O de gasten inspireren over het gebruik van data binnen hun organisatie. Met natuurlijk de recent daarvoor verreden Tour de France als groot voorbeeld. Gasten kregen een rondleiding door het VIP-dorp en waande zich in Spaanse sferen, natuurlijk voorzien van tapas en koude Estrellas. Tot slot konden de gasten ook nog de winnaar van La Vuelta voorspellen, met een bijzondere prijs voor de winnaar: een gesigneerde rode trui.
Een event met rode randje
Natuurlijk is zo’n groot sportevent al een beleving op zich. Door de toevoeging van NTT en het thema over data en fanexperience gingen gasten als fan huiswaarts. Erik Bakker, Marketing Manager van NTT Ltd, zei over dit event: “TE heeft ons geholpen om onze klanten op een inspirerende manier te kunnen ontvangen rondom de Vuelta. Ze hebben ons geholpen met de aankleding die perfect aansloot bij het event, creatieve invullingen in het programma en het complete ontzorgen in de productie.”
Over NTT
Als onderdeel van NTT DATA, een IT-dienstverlener die wereldwijd actief is, is NTT Ltd. een toonaangevend bedrijf op het gebied van IT-infrastructuur en -diensten. Door middel van technologie, data en innovatie zorgt NTT voor een veilige en verbonden toekomst die hun mensen, klanten en gemeenschappen sterker maakt.
Als marktleider op het gebied van netwerken, datacenters, cloud, beveiliging en managed services, en als innovator op het gebied van Private 5G, bedient NTT 65% van de Fortune Global 500 en meer dan 75% van de Fortune Global 100. De affiniteit met sport is niet voor niets zo hoog. Zij werken ook nauw samen met toonaangevende sportorganisaties, waaronder UEFA, INDYCAR en de Tour de France. NTT zorgt voor een verbonden toekomst.
Contact
Dit evenement viel onder de verantwoordelijkheid van Laurens. Heb je vragen over hoe TE dit precies aanpakt en hoe we dit voor jouw organisatie kunnen doen, neem dan contact op met Laurens, laurens@talentempowerment.nl of +31 6 1310 78 69
Is je interesse gewekt? Heb je vragen?
Evenementen
NTT Data organiseert exclusief hospitality-event rondom La Tour de Femmes in Rotterdam
NTT DATA organiseert een uniek hospitality programma achter de schermen bij La Tour de France Femmes
Winnen, groeien en ontwikkelen op het HP Trainingskamp
Impactvol event voor meer dan 200 HP medewerkers om de winnende strategie van 2024 te presenteren.
Garantibank voetbaltoernooi met CL-winnaar Sonny Silooy
Voetballen als een echte prof volgens de filosofie van Ajax.